Disneyland dag 1 - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Maurice Staps - WaarBenJij.nu Disneyland dag 1 - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Maurice Staps - WaarBenJij.nu

Disneyland dag 1

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maurice

17 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Anaheim

Vandaag starten we rustig. Om acht uur zijn we ongeveer uit bed en daarna maken we ons klaar om naar Disney te gaan. Disney ligt om de hoek (ongeveer een kilometer), dus we lopen er naar toe. Gisterenavond hebben we online tickets besteld en deze halen we nu op. De tickets geven ons toegang tot 3 dagen Disney, 1 dag Universal studios en Seaworld. Nadat we dit gedaan hebben gaan we naar het park toe en gaan we als eerste in het gedeelte Tomorrow Land kijken. Het is al druk en we gaan in de rij voor Star Tours staan. In deze atractie stap je in een ruimte schip en ga je een ruimte reis maken. Eigenlijk blijf je op een plek en wordt er een film afgespeeld en wordt het schip door elkaar geschud, waardoor je het idee hebt dat je beweegt. Halverwege de voorstelling gaat plotseling het licht aan en even later moeten we de attractie vroegtijdig verlaten. Er is een storing. We hebben een fast pass voor Buzz Lightyear, maar ook die attractie werkt niet meer. En zo is het met de meeste attracties. We stappen maar op een boot, die doet het tenminste nog. Verder deze dag gaan we nog in een aantal attracties. Het is veel wachten, want het is erg druk. In de volgende attracties zijn we vandaag geweest:
- Star Tours
- Space Mountain
- King Arthur Carrousel
- Astro Orbiter
- Autopia

Rond acht uur is het al weer donker en gaan we het park verlaten. Buiten het park eten we nog wat en daarna naar het hotel. Om half tien kijken we nog even naar het vuurwerk en daarna snel naar bed. Morgen gaan we extra vroeg het park in. Zodat we bij een aantal attracties niet zo lang hoeven te wachten.

• 18 Augustus 2009 - 08:49

Vader En Moeder:

Wat zie toch veel en ook leuk voor de kinderen.
    maar er begint een eind aan te komen.
    groetjes uit Tilburg.
    vader en moeder

• 18 Augustus 2009 - 09:36

Pieter:

Hallo allemaal,
    Wat een belevenis, zit de camera en fototoestel nog niet vol? We zijn benieuwd naar het eind resultaat. Nu is het weer hier ook goed. De groeten uit Nederland en tot de volgende reisverslag.
    (O)ma en ome Pieter

• 19 Augustus 2009 - 13:11

Angela:

Hallo allemaal,

Veel plezier in Disneyland, geniet er lekker van en geef Mickey een knuffel van mij.

Groetjes,

Angela