Terug naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Maurice Staps - WaarBenJij.nu Terug naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Maurice Staps - WaarBenJij.nu

Terug naar Las Vegas

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maurice

22 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Het is ruim 500 km rijden naar Las Vegas, maar ook vandaag doen we het rustig aan. We staan rustig op en gaan daarna in het motel ontbijten. Van te voren hebben we de koffers al gepakt. Na het ontbijt vertrekken we. De eerste helft van de route is vrij druk. We rijden nu nog door dicht bevolkt gebied. Rond een uur komen we in Barstow aan. Hier lunchen we en omdat hier een outlet center is, lopen we ook nog door een paar winkels. Daarna vertrekken we. Maar ik let niet goed op. Als ik bij het verkeerslicht sta te wachten, haal ik mijn voet onbewust van de rem af. Aangezien het een automaat is en ik niet oplet rij ik langzaam tegen de auto voor me aan. Aan onze auto is niets, maar de auto voor ons heeft een deukje en een kras op de bumper. Pffff dat is balen. We rijden naar een parkeerplaats en we wisselen gegevens uit. Daarna vervolgen we onze reis. Het is ondertussen drie uur ‘s middags en we moeten nog ruim 200 kilometer. De rest van de reis verloopt zonder problemen en we komen om zeven uur bij ons hotel aan. Het weer vandaag was niet zo mooi. Er is veel bewolking en het is ook niet zo warm als normaal. Het is slechts rond de 30 graden.

Gelukkig hoeven we in het Stratosphere hotel niet zo ver met onze koffers. Nadat alle spullen op onze kamer staan, gaan we in het hotel eten. Na het eten gaan we in de toren van het uitzicht genieten. De snelle lift brengt ons naar grote hoogte en daar genieten we van het uitzicht. Het is al donker en we zien zo de lichtjes goed. Daarna gaan we weer naar beneden en Lisette neemt de kinderen mee naar de kamer. Ik ga buiten nog een foto van het hotel maken. Daarna ga ik ook terug naar de kamer. Voordat ik naar de kamer ga, doe ik ook nog een gokje in het casino. Op een van de gokautomaten stop ik een één dollar biljet. Ik weet niet hoe de apparaten werken, maar ik druk maar op een knipperende knop. Er gebeurd wat (dacht ik) en daarna is het over. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik ben mijn geld kwijt. Dit is niets voor mij en ik ga ook naar onze kamer.

Op onze kamer pakken we de koffers in. Heel vreemd ;-), maar we hebben meer spullen dan toen we naar Amerika vertrokken. Als alles zover mogelijk is ingepakt, gaan we slapen.