Luieren op de camping - Reisverslag uit Montecatini Terme, Italië van Maurice Staps - WaarBenJij.nu Luieren op de camping - Reisverslag uit Montecatini Terme, Italië van Maurice Staps - WaarBenJij.nu

Luieren op de camping

Door: Maurice

Blijf op de hoogte en volg Maurice

20 Juli 2011 | Italië, Montecatini Terme

Vandaag wordt het een dagje dat we weinig doen. De dag is begonnen met een blauwe lucht, maar er zijn nu toch veel grijze stapelwolken. Boven aan de camping ligt een nieuw zwembad en na het ontbijt gaan we daar naar toe. Vanaf hier heb je een mooi uitzicht op de omliggende omgeving. Het zwembad ziet er mooi uit, met verschillende bubbel dingen. Door de harde wind en het af en toe ontbreken van de zon is het redelijk fris. Het water voelt koud aan en nodigt mij niet uit om te vaan zwemmen. Maar Veerle die doet dat wel. Al snel liggen we met drieën in het water. Lisette vindt het te koud en blijft vandaag aan de kant. Zoals zo vaak, als je door de eerste paar minuten heen bent, dan gaat het wel. Gedurende de dag wil Veerle meestal als eerste zwemmen en  dan volgen de heren. Na vijven gaan we weer terug naar ons plekje.

Na het eten doet Lisette nog een spelletje regenwormen met de kinderen. Op een gegeven moment is het het beste voor Veerle als ze een steen van Bram pakt. Dit wil ze liever niet doen en ze begint te huilen, om dat ze Bram geen pijn wil doen.