Shop till you drop - Reisverslag uit Loudon, Verenigde Staten van Maurice Staps - WaarBenJij.nu Shop till you drop - Reisverslag uit Loudon, Verenigde Staten van Maurice Staps - WaarBenJij.nu

Shop till you drop

Door: Maurice

Blijf op de hoogte en volg Maurice

16 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Loudon

Dinsdag 16 augustus 2016 Shop till you drop

Genoeg gelopen en genoeg natuur gezien, vandaag doen we iets anders, iets echt Amerikaans, namelijk shoppen. Maar eerst pakken we de tent in. Vannacht hebben we voor de laatste keer deze vakantie in de tent geslapen. Vanavond slapen we in een motel.

Onze eerste shopping doel is het Tanger outlet center in Tilton. Dit is nog geen half uur noordelijk van ons. Voor we daar gaan kijken, gaan we eerst ontbijten in een echte diner. Het ziet er uit als in de film, banken met een tafel er tussen, veel chroom en neon lichten. Het ontbijt wat we eten is toch echt iets meer dan het bakje cruesli wat ik in de ochtend eet. Hier eten we toast, met eieren, bacon, worstje, aardappels en pancakes. Dit is ook meteen onze lunch. De gaatjes die we nog hebben worden opgevuld met bodemloze koffie. Als we naar buiten rollen, rijden we het laatste stukje naar het outlet center.

Hier gaan we een paar winkels in en doen wat inkopen. Er zijn genoeg winkels en we gaan alleen die paar in, die ons interessant lijken. De tijd ontbreekt om overal naar binnen te gaan. Om twee uur rijden we weg naar Manchester. Hier gaan we verder in de Mall van Manchester. De kinderen willen naar een Abercrombie winkel. Die is hier, alleen ze verkopen geen kinderkleding. Dat is balen, met name voor Bram. Veerle past al in een kleine damesmaat. Ook hier hebben ze leuke winkels en we steunen de Amerikaanse economie. Om vijf uur vertrekken we naar ons Motel in Loudon. Ik wil graag op tijd in het hotel zijn, zodat ik de online check in kan doen.

Alle spullen/troep halen we uit de auto en brengen we naar de hotelkamer. Wat een hoop is het, als het allemaal in onze kamer ligt uitgestald. De kinderen duiken nu het zwembad in en wij gaan de tassen inruimen. Het lijkt wel of we meer mee terug nemen. Tussendoor kijken we naar de halve finale van het heren hockey van de Olympische spelen in Rio. Helaas verliezen de manen van België. Het online inchecken verloopt moeizaam en ik moet een aantal keer bellen. Met veel moeite zijn de tassen ingepakt. Nu snel een snelle hap halen. Daarna de laatste opruim dingetjes en naar bed.