Dag 18 Lærdalsøyri - Reisverslag uit Lærdalsøyri, Noorwegen van Maurice Staps - WaarBenJij.nu Dag 18 Lærdalsøyri - Reisverslag uit Lærdalsøyri, Noorwegen van Maurice Staps - WaarBenJij.nu

Dag 18 Lærdalsøyri

Door: Maurice

Blijf op de hoogte en volg Maurice

01 Augustus 2017 | Noorwegen, Lærdalsøyri

Dag 18 Dinsdag 1 augustus Lærdalsøyri

Het regent als het tijd is om op te staan en dat is niet aantrekkelijk. Dus blijven we nog in bed liggen. Gelukkig houdt het op met regenen en gaan we eruit. Het is nog steeds goed bewolkt en grauw. Hopelijk trekt het open. Nadat we ons ontbijt op hebben, bepalen we wat we zeker nog willen zien en doen deze vakantie. We zijn daardoor pas laat weg.

De reis van vandaag moet ons langs het Sognefjord leiden en we willen daar via Byrkjelo naartoe. Als we een halfuur gereden hebben zien we een bord dat dat weg verderop afgesloten is. Als we deze weg niet kunnen gebruiken om zuidelijker te komen, moeten we helemaal terugrijden en via Nordfjordeid rijden. Een flink stuk terug en een flinke omweg. Ondanks dat we langs mooie stukken van Noorwegen rijden is het vandaag geen super dag. Het regent niet zwaar, maar wel regelmatig en het is bijna de hele dag grijs. Vandaag is geen super dag. Uiteindelijk zetten we onze tent op de camping Laerdal Ferieog Fritidspark in Lærdalsøyri. Het is een grote mooie camping en de kinderen vinden hem super, omdat er een mooie speeltuin/activiteitspark is.