Dag 22 Naar huis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Maurice Staps - WaarBenJij.nu Dag 22 Naar huis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Maurice Staps - WaarBenJij.nu

Dag 22 Naar huis

Door: Maurice

Blijf op de hoogte en volg Maurice

05 Augustus 2017 | Nederland, Nederland

Dag 22 Zaterdag 5 augustus

Om kwart voor zes staan we op, om voor de laatste keer de tent en de overige kampeerspullen in te pakken. Dit gaat soepel, omdat iedereen zijn ding doet. Om Iets voor half zeven zijn we daarom zover om te vertrekken. Mooi op tijd omdat we een een uur voor vertrek bij de boot moeten zijn.

De rij bij de Color line boot is om tien voor zeven al flink groot. Maar het loopt allemaal voorspoedig. We kunnen wat later rustig aan boort rijden en we lopen naar een deck waar je kunt zitten. Gelukkig hebben we een plaats voor ons vieren gevonden. Bij het lezen merk ik dat ik wat duizelig ben. De oorzaak blijkt dat we al varen en ik heb net als Veerle wat last hiervan. De boot is om acht uur vertrokken. Ondanks dat het een grote boot is, beweegt deze toch aardig. Wij hebben er veel meer last van, dan op de ferry's in Noorwegen. Gelukkig went het na een tijdje.

Aan boord ontbijten we en doen we verder rustig aan. Keurig op tijd, om kwart voor twaalf rijden we van de boot af. De reis naar huis gaat verder voorspoedig. Rond Hamburg wordt er veel aan de weg gewerkt en dat schiet niet op, maar we hebben geen last van files. Om tien uur zijn we weer thuis. De vakantie zit er nu echt op.