Disneyland dag 3 - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Maurice Staps - WaarBenJij.nu Disneyland dag 3 - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Maurice Staps - WaarBenJij.nu

Disneyland dag 3

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maurice

19 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Anaheim

Vandaag wordt het de derde dag dat we naar Disney land gaan. Rond kwart over acht zijn we daar. We gaan eerst nog naar de bobbaan. Veerle wil hier nogmaals in. Nadat we dit gedaan hebben gaan we een aantal attracties doen, die we nog niet gedaan hebben. Rond elf uur zijn we hier mee klaar en we lopen naar de uitgang toe. Bij een bakkerij in het park kopen we cake/koek. Daarna lopen we het park uit en gaan we naar het andere park, California Adventure park.

Hier bezoeken we ook flink wat attracties. Soarin over California is een leuke attractie. Hier kom je op stoelen te zitten die hangen, en die ook kunnen bewegen. Daarna wordt er een film geprojecteerd over de hoogtepunten van California. Daarbij heb je het idee dat je daar overheen vliegt. De Grizzly River Run was ook leuk (alhoewel dat niet iedereen met mee eens is). Dit is een soort Piraña attractie, alleen hier wordt je zeker nat (goed nat). In het begin wordt er water van boven af op je gespoten. Verderop maak je val naar beneden, waarbij ook een hoop water binnenkomt. En als dat niet genoeg is, dan gaat er aan het einde ook nog een straal water recht omhoog, die ook in je bootje terecht komt. Conclusie, we waren allemaal goed nat. Omdat de rest niet durfde (Lisette) of niet mocht (Bram en Veerle), ben ik alleen in de Maliboomer gegaan. Hierbij wordt je recht omhoog afgeschoten. Daarna val je naar beneden. Lisette wilde wel in de Screamin achtbaan, alleen Bram mocht er niet in, omdat hij één cm te klein was. Na wat instructies hoe hij moest lopen, lukte het bij de 2e poging wel en kon hij met Lisette er in. Hij vond het erg leuk. Ik ben er daarna ook nog ingegaan. Bram wilde nogmaals in de Tower of Terror en dat hebben we dan ook gedaan. We hebben ook nog wat andere attracties gezien en daarna zijn we naar het Disney Village gegaan. Vanuit het Disney Village hebben we de monorail genomen en die bracht ons weer in Disney land. We zijn meteen het park uitgelopen en zijn buiten het park wat gaan eten. Om acht uur liepen we naar huis. Het was een drukke, maar de kinderen zijn nog fit. Terug naar het hotel, op tijd naar bed, want morgen verlaten we dit hotel.