SeaWorld - Reisverslag uit San Marcos, Verenigde Staten van Maurice Staps - WaarBenJij.nu SeaWorld - Reisverslag uit San Marcos, Verenigde Staten van Maurice Staps - WaarBenJij.nu

SeaWorld

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maurice

21 Augustus 2009 | Verenigde Staten, San Marcos

Omdat we een uurtje rijden van SeaWorld afzitten, gaat de wekker om zeven uur. Als iedereen aangekleed is, gaan we ontbijten in het motel. Daarna stappen we in de auto op weg naar SeaWorld. Om half tien komen we bij het park aan. SeaWorld is een soort dolfinarium. Er zijn shows met dieren en ook een paar attracties. Omdat de shows nog niet begonnen zijn, gaan we in een waterachtbaan. We is in dit geval iedereen behalve Lisette. Voor Lisette zit er nog de schrik in van gisteren en ze wil niet de hele dag met een nat pak rondlopen. Het was een leuke achtbaan en je werd er niet echt nat van, hoogstens wat spettertjes. We bezoeken vandaag een aantal shows. Een show met Orca’s, dolfijnen en zeeleeuwen. Wij vinden de voorstelling van de zeeleeuwen het grappigst. We zien ook allerlei zeedieren en de kinderen vinden de roggen het leukst. Deze mag je ook aanraken.

Vandaag is wat het weer betreft de minst mooie dag van de vakantie. Tijdens de show van de dolfijnen, begon het even te regenen. Veerle en ik wilde ook nog in een soort piraña, maar omdat het niet warm is (eerder koud), gaan we er niet in. Hier werd je ook helemaal nat. Aan de route van de bootjes, staan ook een aantal waterspuiten. Als je daar 25 cent in stopt, dan kun je die af laten gaan als er een bootje langs komt. Gegarandeerd dat je dan nat bent. Vooral als er vier spuiten naast elkaar staan. Hier wordt ook veelvuldig gebruik van gemaakt. Na zessen hebben we het wel gezien in het park en gaan we weer naar ons hotel.

In de stad waar we zitten kopen we nog wat eten, wat we in het hotel op eten. Het internet krijg ik eindelijk aan de praat, waardoor ik mijn reisdagboek kan bijwerken. Morgen rijden we weer terug naar Las Vegas. Waar we nog één nachtje slapen in het Stratosphere hotel. Daarna vliegen we op Zondag naar huis. Op Maandag komen we dan aan in Londen en rijden dan naar huis. Dat zal waarschijnlijk pas in de avond zijn.

• 22 Augustus 2009 - 07:55

Angela:

Hallo allemaal,

Leuk hé waterattracties. Wij zijn in Bobbejaanland en Walibi ook een paar keer helemaal nat geworden. Maar als de zon schijnt, is dat nog wel te doen.

Nog een fijne laatste dag en een veilige terugreis gewenst.

Tot gauw,

Angela

• 22 Augustus 2009 - 09:12

Oma En Ome Pieter:

Wat een belevenis. Bram en Veerle wat zijn jullie stoer en wat hebben jullie veel gedaan. Jullie hebben weer een week nodig om bij te komen. Goede reis terug en een dikke kus voor jullie allemaal. Oma en ome Pieter.

• 24 Augustus 2009 - 20:35

Marlies:

wij zitten nu in kroatie en kunnen het verslag weer lezen. Erg leuk allemaal en zoveeeel ook. Erna leest ook gezellig mee!! Wachten jullie wel met de fotovoorstelling!!!
    heel veel groetjes en tot snel!!
    Marlies en erna