Dag 20 Naar de kust (Florence) - Reisverslag uit Florence, Verenigde Staten van Maurice Staps - WaarBenJij.nu Dag 20 Naar de kust (Florence) - Reisverslag uit Florence, Verenigde Staten van Maurice Staps - WaarBenJij.nu

Dag 20 Naar de kust (Florence)

Door: Maurice

Blijf op de hoogte en volg Maurice

18 Juli 2013 | Verenigde Staten, Florence

Donderdag 18 juli 2013

Geen enge dingen gebeurd vannacht, zoals in de film. Genieten van het motel hoeft ook niet en daarom zitten we om 8 uur in de auto. De staat Washington verlaten we, nadat we weer twee grote koffie gekocht hebben bij Starbucks. Met zijn vieren drinken we de koffie op. Vandaag willen we richting de kust gaan, maar als eerste bezoeken we het gebied van de Columbia River Gorge. Daar bezichtigen we de Multnomah falls. Nadat we deze indrukwekkende watervallen gezien hebben rijden we een toeristische route langs Mount hood en dan weer richting de Interstate 5 naar het zuiden.

In de middag komen we aan bij Florence aan de kust. Nadat we een camping gevonden hebben gaan we naar het strand. De zon schijnt, maar het waait ontzettend hard. Als ik zit, stuift het zand om me heen. De kinderen vinden het heerlijk en rennen en zoeken schelpen. Een aantal grote schelpen worden gevonden. Na mijn voeten ook in het ijskoude water van grote oceaan (pacific) te hebben gestoken gaan we weer terug naar de camping. Door de strenge wind is het koud en zitten we na het eten helaas niet lang meer buiten.

• 20 Juli 2013 - 09:45

A.staps:

bedankt voor je mooie kaart wat is het daar toch mooi wij genieten hier ook van jullie prachtige reis.
    liefs en groetjes aan jullie allemmaal en geniet nog maar een week.
    je vader en moeder