Dag 16 Op weg naar een bed en een douche-Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Maurice Staps - WaarBenJij.nu Dag 16 Op weg naar een bed en een douche-Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Maurice Staps - WaarBenJij.nu

Dag 16 Op weg naar een bed en een douche-Vancouver

Door: Maurice

Blijf op de hoogte en volg Maurice

14 Juli 2013 | Canada, Vancouver

Zondag 14 juli 2013
Vandaag staat er een flinke trip op het programma. We gaan naar Vancouver. Daar blijven we drie nachten in een hotel. Heerlijk, een bed, een toilet met stromend water binnen enkele meters en een douche met warm water. Na twee weken gekampeerd te hebben, vinden we het allemaal wel lekker om van deze luxe te genieten.

Uit het park komen duurt nog een tijdje, ik denk dat we een uur onderweg zijn geweest. Eerst via een onverhard pad en daarna via een normale weg. Deze ochtend zien we nog een aantal herten (deer). Zo goed als het kan proberen we deze vast te leggen. Het is schijnbaar nog vroeg, want we komen slechts 1 of 2 auto's tegen. De gehele weg zijn we bergen, de ene keer wat verder af, de andere keer weer dichterbij. Ik blijf me verbazen over de treinen in Canada. Wat zijn die lang. Omdat ze niet op elektriciteit rijden en dus geen bovenleidingen hebben, kan de vracht ook veel hoger zijn. Daardoor gaan er twee containers op elkaar. Het is net een speelgoedtrein in het landschap.

Tegen drie uur zijn we in Vancouver, in de Ramada Inn Coquitlam. Het is een net motel, met een binnen zwembad. Na wat lamlendig geweest te zijn, gaan de kinderen zwemmen. Eindelijk kunnen ze een duik in het water nemen. Wij zitten erbij en lezen wat.

Daarna gaan we in de buurt bij Denny's eten. Als we terug zijn zoeken we uit wat we morgen gaan doen. Het wordt whale watching. Morgen meer daarover, maar nu eerst lekker slapen in een hotelbedje.

• 16 Juli 2013 - 12:30

A.staps:

leuk weer iets van je gehoort te hebben hier is alles goed. hebben onze vacantie voor 22 augustus met de hartpat. betaald gaan naar duitsland. geniet er maar lekker van je vacantie het is snel voorbij .
    liefs van je vader en moeder