Naar Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Maurice Staps - WaarBenJij.nu Naar Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Maurice Staps - WaarBenJij.nu

Naar Page

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maurice

30 Juli 2009 | Verenigde Staten, Page

Om zes uur zijn we uit ons bedje. De kinderen liggen nog wel lekker te slapen. Vandaag vertrekken we uit de Grand Canyon en gaan we richting Page. Om negen uur hebben we alles in de auto zitten en vertrekken we. We nemen de dessert view road in de Grand Canyon richting Cameron. Daarna gaan we omhoog richting Page.

Op de dessert view road stoppen we regelmatig om van het uitzicht te genieten. Dit is ongeveer 15 minuten rijden en dan weer stoppen. Daarna rijden we door naar Ferry’s campground. De bedoeling was om in Cameron iets te eten, maar dat stadje was kleiner dan gedacht en we konden niets naar onze zin vinden. We besluiten om door te rijden naar de kampeer plek die we op het oog hebben. Net voor dat we er zijn stoppen we bij de Navajo bridge over de colorado rivier (Marble Canyon). Het is nog maar een klein stukje naar de Ferry’s campground, maar ondertussen begint het te regenen en te bliksemen. Ferry’s campground is uitgestorven. Er is ruimte voor een dertigtal plekken, maar er staat slechts één pieklein tentje. Als je hier wilt staan, dan moet je geld in een speciale envelop in een bus stoppen. Het begint nu hard te waaien en te regenen. Het enige tentje wat er staat is door de wind kapot gegaan. We vinden het iets of wat te onheilspellend en besluiten om naar page door te rijden.

Net voor we in Page zijn gaan, stoppen we om naar de Horseshoe bend te gaan kijken. Dat was erg indrukwekkend. Even later zijn we op de Lake Powel campground. Hier is het wat drukker, met name met RV’s. De tent die we hebben gekocht is tot nu toe nog fantastisch. Ook nu staat de tent weer binnen 5 minuten, met hulp van de kinderen

• 31 Juli 2009 - 05:52

Angela:

Hallo allemaal,

Leuk om wat van jullie te lezen, ik heb er naar uitgekeken. Fijn dat het zo goed gaat met Bram en Veerle.

Het is/wordt ongetwijfeld een hele mooi reis. We zullen wel een avond uittrekken om de foto's te komen bekijken.

Heel veel plezier nog.

Veel liefs,

Angela, Marco, Lars en Sven

• 31 Juli 2009 - 06:30

A.staps:

Wij hebben vanmorgen 31 juli de reis verslagen van deze week binnen gekregen en ze gelezen wij zijn zo gelukkig dat je het zo naar je zin hebt, wij genieten hier ook van. En wij waren niet ongeduldig zoals somige mensen denken maar bezorgt dat is iets anders We hadden een week niets gehoord . Blijf lekker genieten dan doen wij dat ook .Hier is alles goed.

je vader en moeder

• 31 Juli 2009 - 09:07

Pieter:

Volgens mij wordt dit een erg mooie video/foto docu.
    Ben benieuwd naar het resultaat van jullie vakantie. Veel plezier en de groetjes.

• 01 Augustus 2009 - 15:33

Marlies:

hallo allemaal, Het is erg leuk de reisverslagen te lezen!!! Knap dat de kinderen het tot nu toe goed doen en het tentje bevalt ook prima!!! Petje af hhor zo'n avontuur aan te gaan!!1Heelveel plezier nog en wij kijken uit naar jullie belevenissen
    Lieve groetjes van ons

• 01 Augustus 2009 - 16:20

Imme:

Voor Bram en Veerle ik ben net terug van alphen Milo is voor
    De tweeden keer in bad
    geweest. Wij hebben het voor de eerste keer
    gedaan
    1000 kusjes van imme